Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Θέλεις κόσμημα τώρα; Βρες το στο kosmima24.gr


Είναι μεγάλο βήμα να έχεις την ευκαιρία να γίνεις νονός και σίγουρα για όποιον το καταφέρνει, αποτελεί μια ιερή ιδιότητα που θα τον συντροφεύει για πάντα. Η πνευματική σχέση που αναπτύσσεται με το βαπτιζόμενο βρέφος είναι κάτι παραπάνω από ισχυρή και ενώνει με ένα παράξενο τρόπο τους δύο, πλέκοντας μια άλλης μορφής σχέση «γονέα» - παιδιού. Ο όρος «πνευματικός πατέρας» με τον οποίο θα με αποκαλούσαν πλέον, έχει πραγματική σημασία.   
Όταν μου έγινε η τιμή να βαπτίσω το δικό μου ανιψάκι, πέρα από τη μεγάλη χαρά που με κατέκλυσε, ένωσα παράλληλα τις ευθύνες που αναλογούν σε μια τέτοια σοβαρή ανάληψη. Άρχισα να σκέφτομαι το ρόλο που πρόκειται να αποκτήσω, τη σημασία του, τη σχέση μου με το βαπτιζόμενο παιδί, η οποία δεν θα ήταν μόνο μια σχέση θείου με το ανιψάκι του, αλλά και νονού με βαφτιστήρι! Και πιστέψτε με, όσο κι αν ακούγομαι υπερβολικός -άλλωστε όσοι είστε νονοί και νονές θα με καταλάβετε-, ήθελα να ανταποκριθώ πλήρως σε αυτό τον πρωτόγνωρο ρόλο.
Επειδή όμως όλες αυτές οι υποχρεώσεις έπρεπε να ξεκινούσαν να μπαίνουν σε σειρά, πήρα να την απόφαση να αρχίσω από το κατεξοχήν χαρακτηριστικό αντικείμενο και σύμβολο της παντοτινής ένωσής μου με το βαφτιστήρι μου και φυσικά, το κύριο σύμβολο της εισόδου του βρέφους στη Χριστιανική πίστη: τον βαπτιστικό σταυρό.
Άπειρος καθώς ήμουν και χωρίς να ξέρω από πού να αρχίσω την αναζήτηση, είπα να ρίξω μια ματιά στο διαδίκτυο γκουκλάροντας την φράση «βαπτιστικοί σταυροί». Η αναζήτηση, όπως ήταν αναμενόμενο, κατέληξε σε πολλαπλές επιλογές, από τις οποίες έπρεπε να διαλέξω. Με μια σύντομη ματιά, το βλέμμα μου καρφώθηκε στις πρώτες επιλογές: kosmima24.gr. Χωρίς να έχει τύχει να επισκεφθώ ξανά το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, αισθάνθηκα να με προσεγγίζει ζεστά και με κατανόηση ήδη από την ονομασία του! Η λέξη «κόσμημα», δηλαδή αυτό που αναζητούσα και το «24», δηλαδή «κόσμημα διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή». Το τελευταίο με κέρδισε! Λόγω των υποχρεώσεων κατά τη διάρκεια της ημέρας, η μόνη ευκαιρία για να κάνω την αναζήτησή μου ήταν τις βραδινές ώρες. Αισθάνθηκα λοιπόν ότι αυτό το «24» ήταν σαν να μου έλεγε ότι σε αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα οποιαδήποτε ώρα και να το επισκεφθώ, κάποιος είναι στην απέναντι πλευρά ανεξάρτητα από την ώρα για να με εξυπηρετήσει!



Επισκέπτομαι τη σελίδα, τσεκάρω στα αριστερά ανάμεσα στις επιλογές των προϊόντων, στην τρίτη κιόλας σειρά «Σταυροί Βάπτισης» και ξεκινώ την αναζήτηση, διαπιστώνοντας ότι η αρχική μου εντύπωση περί ζεστασιάς στην εξυπηρέτηση ήταν απόλυτα σωστή. Η ποικιλία σχεδίων, υλικών και τιμών… κυριολεκτικά ανεξάντλητη. Το ίδιο λεπτομερής και η πληροφόρηση κάτω από κάθε προϊόν. Λες και ήταν κάποιος εκεί για να με καθοδηγεί και κυρίως, να μου λύνει τις απορίες μου σχεδόν… πριν προλάβω να τις σκεφτώ! Αφού συνέλεξα όλα όσα ήθελα να ξέρω, ζύγισα τις επιλογές μου και πήρα την τελική απόφαση για τον σταυρό που θα αγόραζα. Προχωρώ στην ολοκλήρωση της παραγγελίας και… έτοιμος! Μέσα σε δύο ημέρες, ο σταυρός έφτασε σπίτι μου σε πολυτελή συσκευασία, με δωρεάν έξοδα αποστολής! Απλά, εύκολα, όπως ακριβώς το είχα στο μυαλό μου!



Η μέρα της βάπτισης έφτασε, όλα κύλησαν ιδανικά με λαμπρότητα και περηφάνια, η εμπειρία που αποκόμισα παραμένει συγκλονιστική. Παρά το άγχος μου να πάνε όλα καλά, μεγάλο ρόλο έπαιξε ότι σε κάθε βήμα είχα τους κατάλληλος ανθρώπους δίπλα μου, που με καθοδήγησαν με ακρίβεια. Ο παπάς όσον αφορά το τελετουργικό, η οικογένειά μου όσον αφορά την ψυχολογική συμπαράσταση, οι άνθρωποι από το kosmima24.gr για την επιλογή του σταυρού, που κυριολεκτικά ήταν λες και με περίμεναν γνωρίζοντας ακριβώς τι θα ζητήσω, όταν έκανα την αναζήτησή μου. Τους ευχαριστώ όλους και μπορώ δημόσια με σιγουριά να εξομολογηθώ ότι για την πρόταση γάμου που ετοιμάζω, ξέρω ήδη από τώρα από ποιον θα προμηθευτώ το μονόπετρο δαχτυλίδι…!     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου