Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Γιατί... η αγορά βαπτιστικού σταυρού περνάει από το kosmima24.gr!



Σταυρός Βάπτισης για αγόρι και κορίτσι
Τρίτη, 10 Αυγούστου,
Το τηλέφωνο χτυπάει επίμονα. Απ’ την άλλη μεριά της γραμμής ακούω με τρεμάμενη και χαρούμενη φωνή: «Γεννήσαμε, γεννήσαμε!!! Είναι γεγονός. Ο μικρός μπόμπιρας μας έκλεινε το μάτι. Η Θάλεια και ο Γιώργος έγιναν γονείς. Τον περιμέναμε 9 μήνες. Ζούσαμε τον κάθε μήνα μαζί του. Απ’ την  κοιλιά ακόμα, σχεδόν με εκβιαστικό τρόπο, είχα αποφασίσει ότι θα γίνω νονά του…. Δεν έχω ξαναβαπτίσει. Ήθελα να ‘ναι το παιδί δικών μου ανθρώπων , των φίλων μου.

Οι μήνες πέρασαν, το αγόρι μας μεγάλωσε και η ώρα της βάπτισης πλησιάζει… Πόση αγωνία έχω… Η λίστα με τις υποχρεώσεις συνεχώς μεγαλώνει. Με την μαμά του έχουμε ξοδέψει πολλές ώρες, μήνες, για την προετοιμασία του ευτυχούς γεγονότος. Σκέψεις και συνεχείς αλλαγές, τι χρώμα να είναι τα ρουχαλάκια του, πως θα είναι τα μαρτυρικά, το λαδόπανο, οι λαμπάδες, οι μπομπονιέρες. Όλα βρέθηκαν. Αφήσαμε στο τέλος το πιο σημαντικό, το σταυρό. Το πιο σημαντικό δώρο της νονάς προς το βαφτιστήρι, που θα το φυλάει και θα το προστατεύει μια ζωή. Πόσα κοσμηματοπωλεία επισκεφτήκαμε, πόσους σταυρούς είδαμε… Τελικά κατέληξα… Αγόρασα το σταυρό του μικρού από το internet. Είχα ξανακάνει παραγγελία από το διαδίκτυο αλλά κόσμημα ποτέ. Αποφάσισα να εμπιστευτώ το ένστικτό μου. Βρήκα στο site www.Kosmima24.gr τεράστια ποικιλία σε σταυρούς και στις καλύτερες τιμές ( είχα κάνει βλέπετε, μεγάλη έρευνα αγοράς ). Η ταχεία εξυπηρέτηση και η άμεση παράδοση ήταν εξίσου σημαντικά με την απαράμιλλη ποιότητα του σταυρού. Η βάπτιση έγινε… Ο σταυρός, σύμβολο της πίστης ξεχώρισε… Έκτοτε θα συστήνω το www.Kosmima24.gr σε όλους τους φίλους μου για οποιοδήποτε κόσμημα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου